Total fotbollslycka!

För fotbollsälskare i alla åldrar

Det här är boken för alla fotbollsälskare! En bok späckad med fotbollsquiz-frågor i olika svårighetsgrader och fotbollsfakta. Roliga, smarta och galna listor - stjärnor, all star-lag och superhäftiga fotbollsfoton och VM-specialer. Leo Messis makalösa VM 2022, Pelés tre VM-titlar, Maradonas enmansshow 1986, dam-VM 2023, fotbollslegender och magiska matcher, en bok att spara och ha roligt med i mer än 90 minuter!

Quizen är i olika svårighetsgrader, och i de flesta av dem finns en avdelning frågor som är särskilt anpassade till yngre forbollsnördars kunskaper - detta är verkligen en allåldersbok för alla fotbollsälskare!

Måns Gahrton är författare och förlagschef med ett stort fotbollsintresse och det här är hans nionde bok utgiven på Bokförlaget Semic.

Isbn: 9789155272449, häftad och utgiven.