Byggmax öppnar ny butik i Sunne i sommar

Nu är det spikat och snart klart! I sommar öppnar Byggmax en ny butik i Sunne.

– Vi är riktigt glada över att kunna hälsa alla hemmafixare välkomna till Byggmax på Brårudsallén i Sunne i sommar. Då får alla tillgång till bra byggvaror till låga priser och jag hoppas att fler tar steget att förverkliga sina byggdrömmar säger Thomas Korent, regionchef på Byggmax.

– Butiken kommer ha Byggmax senaste koncept och mäter ca 500 kvm med en utomhusyta på 6 800 kvm, vilket ger kunderna gott om utrymme att röra sig på. Som i alla Byggmax butiker finns en rymlig drive-in där kunden enkelt kan lasta sina varor själv, avslutar Thomas.

För mer information, vänligen kontakta:
Thomas Korent, regionchef Byggmax

E-post:thomas.korent@byggmax.se

Byggmax erbjuder byggmaterial och gör-det-själv-produkter av hög kvalitet till bästa pris, på ett enkelt och schysst sätt. Oavsett budget eller tidigare erfarenheter, ger vi våra kunder kunskap och självförtroendet att fullfölja sina byggdrömmar. Alla har rätt till ett fantastiskt hem! Med över 170 butiker i Sverige, Norge och Finland och en populär e-handel är Byggmax en av Nordens ledande detaljhandelskedjor inom bygg- och gör-det-själv-produkter. Koncernen omsatte 6,8 miljarder kronor år 2020 och är noterad på Nasdaq sedan 2010.

I sommar blir fler byggdrömmar sanna i Sunne
Thomas Korent, regionchef Byggmax