ByggPartner bekräftar tilldelning av vård- och omsorgsboende för Gagnefs kommun

ByggPartner bekräftar tilldelning för ett nytt vård- och omsorgsboende för äldre som ska byggas i Gagnefs kommun, med tänkt placering i Högsveden i Mockfjärd. Boendet kommer att ha 60 platser, inklusive tillagningskök. Tilldelningen gäller projektets fas 1, totalentreprenad, partnering. Byggpartner meddelade preliminär tilldelning den 4 juni 2020

Fredrik Leo, VD

Johan Karlsson, arbetschef Dalarna/Gästrikland
E-post:
johan.karlsson@byggpartner.se

Handelsplats: Nasdaq First North PremierCertified Adviser: FNCA Sweden 08-528 00 399

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice, Ställningar och fallskydd och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala, Eskilstuna och Västerås. ByggPartner har cirka 460 medarbetare och omsatte drygt 1,9 miljarder kronor 2019. ByggPartner är noterade på Nasdaq First North Premier och aktien handlas med kortnamn BYGGP. FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser och kan nås på info@fnca.se eller 08-528 003 99.