• ByggPartner/

ByggPartner erhåller preliminär tilldelning för nyproduktion av hyreslägenheter i Falun åt Kopparstaden

ByggPartner i Dalarna AB har erhållit preliminär tilldelning för nyproduktion av 78 st hyreslägenheter i Surbrunnshagen i Falun åt Kopparstaden. Preliminär tilldelning innebär att tilldelningen kan överklagas.

Överklagandetiden för tilldelningen går ut den 23 december 2019.

Helena Blom, CFO

E-post: helena.blom@byggpartner.se

Johan Karlsson, Arbetschef

E-post: johan.karlsson@byggpartner.se

Certified Adviser: FNCA Sweden 08-528 00 399

Fredrik Leo
0243-55 95 00

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice, Ställningar och fallskydd och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala, Eskilstuna och Västerås. ByggPartner har cirka 440 medarbetare och omsatte drygt 1,6 miljarder kronor 2018. ByggPartner är noterade på Nasdaq First North Premier och aktien handlas med kortnamn BYGGP. FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser och kan nås på info@fnca.se eller 08-528 003 99.