ByggPartner publicerar årsredovisning för 2018

Byggentreprenören ByggPartner har idag publicerat årsredovisningen för 2018 på bolagets hemsida. Räkenskapsåret avser perioden 1 januari – 31 december 2018.

Årsredovisningen finns tillgänglig på https://www.byggpartner.se/investerare/finansiella-rapporter/, d.v.s. under fliken investerare och på sidan finansiella rapporter.

Helena Blom, CFO

E-post: helena.blom@byggpartner.se

Certified Adviser: FNCA Sweden AB

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice, Ställningar och fallskydd och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala, Eskilstuna och Västerås. ByggPartner har cirka 440 medarbetare och omsatte drygt 1,6 miljarder kronor 2018. ByggPartner är noterade på Nasdaq First North Premier och aktien handlas med kortnamn BYGGP. FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser och kan nås på info@fnca.se eller 08-528 003 99.