ByggPartners VD och CFO presenterar Kv 3 -Delårsrapport jan-sep 2019 den 12 november kl. 9

ByggPartner, det renodlade byggföretaget som verkar i Stockholm, Mälardalen och Dalarna, bjuder in till telefonkonferens/audiocast den 12 november kl. 9.

ByggPartners VD, Fredrik Leo, och CFO, Helena Blom, presenterar bolagets delårsrapport på svenska. Presentationen startar kl. 9 och kan följas via telefon eller på webben och kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida.

Länk för att följa presentationen på webben:

Telefonnummer för att ringa in och följa presentationen:

Sverige +46 8 505 58 355  UK +44 33 330 09 268 US +18 33 823 05 87

Fredrik Leo, VD Mobil: 076-677 66 10

Helena Blom, CFO Mobil: 070-658 50 90

E-post: helena.blom@byggpartner.se

Certified Adviser: FNCA Sweden 08-528 00 399

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Stockholm/Mälardalen och Dalarna. I Stockholm/Mälardalen är siktet inställt på fortsatt expansion och i Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice, Ställningar och fallskydd och finns representerade i Borlänge, Avesta, Hedemora, Falun, Stockholm, Uppsala, Eskilstuna och Västerås. ByggPartner har cirka 440 medarbetare och omsatte drygt 1,6 miljarder kronor 2018. ByggPartner är noterade på Nasdaq First North Premier och aktien handlas med kortnamn BYGGP. FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser och kan nås på info@fnca.se eller 08-528 003 99.