• ByggPartner/

Inbjudan till presentation av ByggPartners rapport för tredje kvartalet och första nio månaderna 2021

ByggPartner, det renodlade byggföretaget som verkar i Stockholm, Mälardalen och Dalarna, bjuder in till telefonkonferens/audiocast den 17 november kl. 9.00.

VD Sture Nilsson och CFO Erik Foberg presenterar resultatet för tredje kvartalet och första nio månaderna 2021

Presentationen hålls på svenska, kan följas via telefon eller på webben och kommer att finnas tillgänglig på bolagets hemsida,

Länk till presentation på webben:

Telefonnummer för att ringa in och följa presentationen:
Sverige +46 8 519 99 383 UK: +44 3333009030 US: +1 833 526 83 83

Sture Nilsson
VD / Koncernchef
sture.nilsson@byggpartner.com

ByggPartner är ett renodlat byggföretag som verkar i Dalarna, Gästrikland, Mälardalen och Stockholm. I Dalarna är vi ett av de marknadsledande byggföretagen och i övriga geografier siktar vi på fortsatt expansion. Vi erbjuder Byggentreprenad, Byggservice, Ställningar och fallskydd och finns representerade i Avesta, Borlänge, Falun, Gävle, Hedemora, Stockholm, Uppsala och Västerås. ByggPartner har cirka 460 medarbetare. År 2020 omsatte vi cirka 1,9 miljarder kronor och hade en rörelsemarginal på 3,7%. ByggPartner är noterat på Nasdaq First North Premier och aktien handlas med kortnamn BYGGP. FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser och kan nås på info@fnca.se eller 08-528 003 99.