Clavister deltar i Redeyes Cybersecurity seminarium 2018

Clavisters VD, John Vestberg, deltar tillsammans med andra skandinaviska cybersecurity-företag i Redeyes IR event.

Örnsköldsvik, Sverige, den 26 september, 2018. Den tredje oktober kommer Clavister att delta i Redeyes Cybersecurity seminarium, tillsammans med några av skandinaviens mest framgångsrika cybersäkerhetsbolag. Då kommer trender, strategier och utvecklingen inom cybersäkerhetsområdet att belysas samt hur detta intressanta område kommer att påverka vårt framtida samhälle. John Vestberg, VD för Clavister, kommer att beskriva vart marknaden är på väg och Clavisters roll i denna virtuella transformation. John kommer även att delta i en efterföljande paneldebatt.

Eventet kommer att hållas i Redeyes lokaler, Mäster Samuelsgatan 42, Stockholm kl. 13.00-17.00. Presentationerna kommer att kunna följas live: https://www.redeye.se/live/cybersecurity-18

Paneldiskussionen och presentationer kommer i efterhand kunna ses på  redeye.se samt på Clavisters sida på Redeye Universe: https://www.redeye.se/company/clavister-holding

Håkan Mattisson, CFO Clavister

+46 (0)660 - 29 92 00

Clavister är sedan mer än 20 år en ledande europeisk cybersecurity- leverantör med säte i Sverige. Bolaget har kunder i mer än 150 länder inom områdena communication service providers (CSP), managed security service providers (MSSP), samt inom publik och privat sektor. Clavister erbjuder unika säkerhetslösningar som skyddar företags och organisationers digitala tillgångar och därmed deras fortlevnad.

Bolaget är sedan 2014 listat på Nasdaq First North.
För ytterligare information, besök www.Clavister.com