Clavister och EIB håller presskonferens den 18 december 2017

2017-15-12. Örnsköldsvik, Sverige. Clavister (CLAV: NASDAQ), en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar, och Europeiska investeringsbanken (EIB) håller presskonferens den 18 december 2017 i Nasdaq Stockholms lokaler för utvald media. Presskonferensen handlar om expansionen av svenska och europeiska högteknologiska företag som EIB investerar i för att skapa en europeisk ekonomi som kan konkurrera med den globala ITC sektorn. Presskonferensen kommer ledas av Alexander Stubb, Finlands förre premiärminister och nuvarande direktör på EIB; Clavisters direktör och VD, John Vestberg och Clavisters styrelseordföranade Viktor Kovács.

För mer information eller förfrågningar om mediamaterial kontaktas:
Sam Coleman, Vice President of Marketing and Corporate Communications
Sam.coleman@clavister.com

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot.