Clavister skruvar upp försäljningen i DACH-regionen

Nya förstärkningar inom säljorganisationen skall accelerera tillväxten i DACH-regionen.

ÖRNSKÖLDSVIK, SVERIGE. 2018-07-02. Clavister, som är ledande inom högpresterande nätverkssäkerhetslösningar, har nyligen rekryterat ytterligare tre seniora säljare av Cybersäkerhet till DACH-regionen (Tyskland, Österrike, Schweiz).

"Vi är väldigt glada att kunna expandera vårt team med nya professionella medarbetare", säger försäljningschefen för Clavister DACH, Thomas Gross. "Vi har tagit in nya säljare med gedigen erfarenhet från säkerhetsbranschen, och vi har höga förväntningar på dem att accelerera vår kommersiella framgång. Det är en fantastisk  känsla att vi nu börjar skala och öka vår försäljningskapacitet på allvar", avslutar Thomas Gross.

DACH-regionen är en av Clavisters fokusmarknader, en nyckelmarknad där Clavister nyligen har bildat ett dotterbolag för att kunna dra full nytta av potentialen i marknaden. "Den här utvecklingen av vår försäljningskapacitet är avgörande för att vi ska kunna uppnå våra tillväxtambitioner. Vi välkomnar våra nya säljmedarbetare till Clavister-familjen och kommer ge dem alla de verktyg som krävs för att lyckas", säger John Vestberg, VD och koncernchef för Clavister.

För mer information om den här pressreleasen kontaktas:
John Vestberg, President and CEO
john.vestberg@clavister.com

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot.