Clavisters CFO Håkan Mattisson lämnar sin tjänst

Örnsköldsvik, 20 augusti 2019. Clavister meddelar att bolagets CFO, Håkan Mattisson, lämnar sin tjänst den 1:a oktober 2019 för att gå vidare till nya utmaningar utanför bolaget. Clavister har påbörjat en rekryteringsprocess av ny CFO.

”Clavisters styrelse och jag vill tacka Håkan för hans insatser och önskar honom lycka till framöver”, säger John Vestberg, VD och koncernchef för Clavister.

För mer information, vänligen kontakta:

John Vestberg, VD, +46 660 299200 eller ir@clavister.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 20 augusti 2019 enligt tid som anges ovan av nyhetsdistributören Cision.

Clavister är sedan mer än 20 år en ledande europeisk cybersecurityleverantör med säte i Sverige. Bolaget har kunder i mer än 150 länder inom områdena communication service providers (CSP), managed security service providers (MSSP), samt inom publik och privat sektor. Aktien Clavister Holding AB, är noterad på Nasdaq First North. FNCA Sweden AB är bolagets Certified Advisor; 08-528 00 399, e-post: info@fnca.se.