Clavisters kapitalmarknadsdag

Clavister hälsar analytiker, investerare och media välkomna till vår kapitalmarknadsdag i Stockholm torsdagen den 22 mars 2018.

Syftet med kapitalmarknadsdagen är att tillhandahålla en uppdatering av Clavisters strategi och nuvarande affärsstatus. Dagen kommer även att innehålla konkreta affärsexempel för att demonstrera hur Clavisters affärsmodell fungerar och hur vägen till tillväxt och lönsamhet ser ut.

Under evenemanget kommer deltagarna ha möjlighet till fördjupade diskussioner med Clavisters ledning. Presentationerna kommer att hållas på engelska.

Presentationsmaterial kommer finnas tillgängligt på Clavisters hemsida, (www.clavister.com) efter kapitalmarknadsdagen.

Datum: 22 mars 2018

Plats: Helio Hötorget, Sveavägen 9, Stockholm, Sverige

Tid: 08:00 - 13.00, med lättare lunch.

Preliminär agenda

08:00 Registering och kaffe

08:30 Introduktion

Viktor Kovacs, Styrelseordförande

Presentation av Clavister, affärsmodeller och strategi.

John Vestberg, CEO

09:30 Kaffepaus

10:00 Enterprise-marknaden

Thomas Vasen, Communication Solution Manager

10:45 Communication Service Provider-marknaden

Stefan Brodin, Communication Solution Manager

11:30 Q&A

12:00 Lättare lunch och mingel

För att delta på kapitalmarknadsdagen vänligen anmäl dig per e-post till jenny.ramkrans@clavister.com senast 20 mars 2018.

För ytterligare information eller frågor vänligen kontakta Håkan Mattisson, CFO, +46 (0)660-29 92 00.

Välkommen!

För mer information om den här pressreleasen kontaktas:
Håkan Mattisson, CFO for Clavister Group
+46 (0)660-29 92 00

Clavister är en ledande leverantör av informationssäkerhetslösningar för fasta, mobila och virtuella nätverk. Clavister erbjuder små och medelstora företag, telekomoperatörer och leverantörer av "Cloud"-lösningar, marknadsledande säkerhetslösningar mot dagens säkerhetshot.