Clinical Laserthermia Systems publicerar årsredovisningen för 2023

Lund, Sverige – Clinical Laserthermia Systems AB (publ) (CLS eller ”Bolaget”) har idag publicerat sin årsredovisning för 2023

Clinical Laserthermia Systems AB (publ) (CLS eller ”Bolaget”) har idag publicerat sin årsredovisning för 2023. Årsredovisningen finns tillgänglig på bolagets hemsida https://clinicallaser.se/ och är även bifogad detta pressmeddelande.

En engelsk version av årsredovisningen kommer att publiceras på bolagets hemsida i början av juli.

För mer information, vänligen kontakta:

Dan J Mogren, VD Clinical Laserthermia Systems AB

Telefon: +46 (0) 70-590 11 40

E-post: dan.mogren@clinicallaser.com

Om CLS

Clinical Laserthermia Systems AB (publ), utvecklar och säljer TRANBERG®|Thermal Therapy System och ClearPoint Prism Neuro Laser Therapy Systems med sterilt engångsmaterial, för minimalinvasiv behandling av cancertumörer och läkemedelsresistent epilepsi. Produkterna marknadsförs och säljs direkt eller via partners för bildstyrd laserablation samt används i studier för behandling med imILT®, bolagets interstitiella lasertermoterapi för immunstimulerande ablation med potentiell abskopal behandlingseffekt. CLS har sitt huvudkontor i Lund samt dotterbolag i Tyskland, USA och marknadsbolag i Singapore. CLS är noterat på Nasdaq First North Growth Market under symbolen CLS B. Certified adviser (CA) är FNCA Sweden AB.

Mer information om CLS finns på företagets webbplats: www.clinicallaser.se