CLS deltar i ”Life Science Day” den 19 november 2019

CLS VD, Lars-Erik Eriksson, presenterar bolaget vid eventet ”Life Science Day” i Stockholm den 19 november 2019. Mer information om eventet, som kommer att webbsändas, finns på arrangören RedEyes hemsida. Läs mer här.

Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 25 september 2019 kl 11:00 CET.

Clinical Laserthermia Systems AB (publ),utvecklar och säljer TRANBERG®|Thermal Therapy System tillsammans med specialdesignat sterilt engångsmaterial för säker, skonsam och effektiv behandling av cancertumörer. Produkterna marknadsförs för bildstyrd laserablation samt för behandling med immunstimulerande interstitiell lasertermoterapi, imILT®. Bolaget har sitt huvudkontor i Lund samt dotterbolag i Tyskland och USA. CLS är noterat på Nasdaq First North Growth Market under symbolen CLS B. Certified adviser (CA) är FNCA Sweden AB, Tel: +46 8 528 00 399. E-mail: info@fnca.se.

Mer information om CLS på företagets webbplats: www.clinicallaser.se.