Intervju med CLS VD, Lars-Erik Eriksson, i Investerarbrevet.se och Privata Affärer

VD Lars-Erik Eriksson kommenterar CLS utveckling i en intervju i www.investerarbrevet.se samt www.privataaffarer.se

Läs intervjun här: Intervju Lars-Erik Eriksson, VD i CLS

Clinical Laserthermia Systems AB (publ), utvecklar och säljer TRANBERG®|Thermal Therapy System tillsammans med specialdesignat sterilt engångsmaterial för säker, skonsam och effektiv behandling av cancertumörer. Produkterna marknadsförs för bildstyrd laserablation samt för behandling med immunstimulerande interstitiell lasertermoterapi, imILT®. Bolaget har sitt huvudkontor i Lund samt dotterbolag i Tyskland och USA. CLS  är noterat på Nasdaq First North under symbolen CLS B. Certified adviser (CA) är Västra Hamnen Corporate Finance.  Mer information på företagets webbplats: www.clinicallaser.se

Citat

Det leder inte bara till en högre produktionskapacitet, utan till att vi också kan producera till lägre kostnad och därmed förbättra våra marginaler. Vi är väl förberedda för en successivt ökande efterfrågan på vår fiber.
Lars-Erik Eriksson, VD