• Codesign/

Codesign fortsätter aggressiv rekryteringstakt: ”Thomas Herrström från Konstfack är vårt senaste tillskott”

Arkitektbyrån Codesign fortsätter att växa stadigt. Under januari 2013 anslöt tre nya medarbetare. Byrån har nu ett femtontal anställda och planen är att dubbla antalet medarbetare under 2013. Den före detta Konstfackläraren Thomas Herrström är en de nyligen anställda.

– Rekryteringen av Thomas Herrström är signifikant för vår rekryteringsfilosofi där spjutspetspersonlighet är ett ledord. Thomas kommer dessutom från en bransch som tangerar arkitektur, där man fokuserar på processer och genomförbarhet. Det är erfarenheter som vi behöver och som Thomas själv kommer få nytta av i sin roll som projektledare hos oss, säger Peter Ullstad, grundare av Codesign.

Arkitekten Linda Fredén från Wester + Elsner anställdes även hon under januari. Linda bidrar med mångårig erfarenhet inom handel och ett specialintresse för scenografi. Likaså anslöt Inredningsarkitekten Love Neuschütz, närmast från SandellSandberg. Love har erfarenheter bland annat från Retail och utställningar.

– Mindre än en månad efter att de anställts förstärker redan både Linda och Love Codesign med sina personligheter och erfarenheter, säger Peter Ullstad.

För mer information, kontakta:
Peter Ullstad, grundare av Codesign: 0709-24 49 74, peter@codesign.se