Nedräkningen inför Bostadsforum 2016 har börjat!

Befinner sig byggandet och bostadsfrågor i en ny tid? Vilka parametrar styr dagens möjligheter att öka bostadsbyggandet? Kanske finns potentialen för fler bostäder i det befintliga beståndet och det är förtätning och förädling som ger fler bostäder. Kommer nya lagar och regler ge bostadsmarknaden en knuff framåt? Kommer politikerna börja sammarbeta nu och hitta överskridande och gemensamma lösningar.

Vid 2016 års Bostadsforum sätts fokus på de viktigaste aktörernas syn på bostadsfrågorna med framtiden i sikte. Concent finns på plats både med monter och talare. Som åhörare får du ta del av lösningsorienterade dagar som förmedlar kunskap och information om aktuella projekt och en modern syn på bostadsutveckling!

Vi ses!

Nina Ekman
Marknadschef
nina.ekman@concent.se

Concent är ett nationellt fastighetsutvecklingsbolag som skapar hem och mötesplatser. Med hjärta, samhällsansvar och finansiella resurser utmanar vi de stora bjässarna i branschen. Det handlar om att skapa ett resultat där kvalitet, miljö, ekonomi och människa är i balans. I praktiken betyder det att vi utvecklar hyresrätter med fokus på ungdomar och studenter, bostadsrätters som fler har råd med och platser där människor möts i form av gallerior, skolor, idrottsarenor med mera. Det goda samhället bygger vi nämligen tillsammans.