1 vecka kvar till Framtidens Läromedel 2015

Bland årets talare finner vi inga mindre än utbildningsministern Gustav Fridolin, Skolvärldens flitiga Per Kornhall, Skolverkets Peter Karlberg,  kompetensutvecklaren Håkan Fleischer, Danmarks egen Head of Office Pedagogisk IT - Finn Togo och många fler.

Med talare från hela Skandinavien och deltagare från flera delar av Europa kan vi utlova 2 spännande dagar. Framtidens läromedel är Conductives största konferens, som görs i samarbete med Lärarnas Riksförbund. Årets program är späckat till bredden med över 40 talare, 4 parallella spår, 4 olika workshops och många spännande utställare. Se hela programmet här!

Nytt för i år är att utställardelen av konferensen är öppen för alla så passa på att besöka våra spännande utställare den 14-15 oktober. Mässdeltagare är även välkomna att ta del av utställarnas talarpass på spår 4. Se bifogad inbjudan. Aktörer som prisade Creaza, Bingel, DigiExam, Lin Education, Gleerups och fler spännande företag talar då på ämnet framtidens läromedel. Läs mer om årets utställare här!

Intresserad av att bevaka konferens och/eller mässa? Kontakta ansvarig marknadsförare Sanna Svanberg för pressackreditering.