HR:s viktigaste kursutbud 2014

Ställer du höga krav på din kompetensutveckling?

Då är dessa kurser för dig! Alla kurser kombinerar teori med praktiska övningar där målet är att du ska få konkreta verktyg med dig hem för att kunna applicera direkt i din verksamhet. Kurserna hålls av experter inom respektive område för att uppdatera och fördjupa dina kunskaper. Samtliga kurser kräver att du har arbetslivserfarenhet för att du ska kunna arbeta med case-övningar från verkligheten.

För dig som söker en utbildning i sociala medier finns nu kursen Innovativ HR i sociala medier. En 2-dagars utbildning med fokus på hur du kan arbeta fram en framgångsrik strategi för sociala medier – ett viktigt steg för att driva HR-arbetet vidare.

Har du koll på det senaste inom arbetsrätt som t.ex. komplexa uppsägningar för att undvika misstag med konsekvenserna av kostsamma skadestånd? På kursen Avancerad personaljuridik i praktiken får du en uppdatering på de senaste aktuella domarna inom arbetsrätt.

Personalkostnaderna utgör ofta företagets största kostnad och på kursen Personalekonomiska beräkningar i praktiken får du fördjupa din förståelse inom personalekonomi för att framgångsrikt motivera dina idéer till chefen eller ledningen.

KALENDARIUM
2-3 oktober 2014  - Innovativ HR i sociala medier
3-4 november 2014 - Avancerad personaljuridik i praktiken
2-3 december 2014  - Personalekonomiska beräkningar i praktiken

Varmt välkommen till kurser som gör skillnad för dig i din roll som HR-ansvarig!
Xi-Er Dang
Projektledare

Ska vi göra er konferens?
Ni är experter på ert arbetsområde. Conductive är experter på att arrangera mötesarenor som ger ert företag nya insikter och konkret nytta.
Vill du veta mer? http://www.conductive.se/er-konferens.html