Inbjudan till Webcast med Dignitanas VD

Välkomna till Dignitanas Webcast den 1:a juni klockan 14:00 – 15:00 (CET)

Dignitanas VD Jan Richardsson kommer onsdagen den 1:a juni klockan 14:00 CET att hålla en webcast där han informerar om nyemissionen och Dignitanas expansion i USA.

Webcasten sker på svenska via Intercall Europe. För att se och höra presentationen måste Ni först registrera er via länken nedan:

Ni erbjuds möjligheten att ställa frågor under mötet via ”Ask a Question” fältet på vänster sida av presentationen.

Ljudet kommer att streamas ut via Era datorer så säkerställ att hörlurarna är inkopplade korrekt samt att ljudet är påslaget på datorn.

Ni kan även ansluta er via mobilen/surfplattan. Klicka på ikonerna nedan för att installera Webcast Studio Appen som är gratis för iOS och Android:

För ytterligare information besök vår hemsida eller vänligen kontakta:

Dignitanas, med säte i Lund, affärsidé är att utveckla, tillverka och marknadsföra den medicintekniska produkten DigniCap®. Dignitana bedriver en kontinuerlig forskning och utveckling av nya användningsområden för DigniCap®. Dignitanas aktier handlas på NASDAQ OMX First North med Erik Penser Bank som Certified Adviser. För mer information gå in på: www.dignitana.se

Dignitanas huvudprodukt - skalpkylningssystemet DigniCap® - är ett patenterat system med syfte att eliminera eller kraftigt reducera håravfall för patienter som genomgår cytostatikabehandling. DigniCap® erbjuder skalpkylning med jämn kyla, hög effektivitet, säkerhet och acceptabel komfort.