Diös hyr ut till expanisva assistansbolaget Assistans för dig

Assistans för dig är Sveriges största familjeägda assistansbolag och blir ny hyresgäst till Diös i Umeå. De flyttar in i nyutvecklade lokaler mitt i city i mitten av februari med visionen om att fortsätta växa.

Med cirka 350 kunder är Assistans för dig landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Genom engagerade medarbetare, personligt bemötande och stor kunskap inom lagstiftning, ekonomi och sociala frågor hjälper de personer att få den assistans de behöver.

- Det är jättekul att Assistans för dig blir ny hyresgäst till oss och kan fortsätta arbeta med viktiga frågor inom stöd och assistans. Lokalerna är ljusa, fina och i toppskick högst upp i fastigheten. Nu ser vi fram emot att hälsa våra nya hyresgäster välkomna, säger Maria Kolterud, uthyrare, Diös.

-Vi fortsätter att växa och är mycket glada att Diös kan tillgodose våra nya behov. Vi ser mycket fram emot invigning av våra nya fina lokaler i februari, säger Siri Wahlbäck, kvalitetsansvarig, Assistans för dig.

Maria Kolterud, uthyrare, Diös

E-post: