Diös utvecklar lokal till den digitala designbyrån Osynlig i Sundsvall

Den digitala designbyrån Osynlig flyttar in i nya lokaler på Trädgårdsgatan i centrala Sundsvall. Diös är i full gång med att utveckla lokalen, som är i tre våningsplan och med sekelskifteskaraktär. Beräknat inflyttningsdatum är den 1 augusti.

Osynlig är en digital designbyrå som funnits sedan 2006. Verksamheten är under expansion med såväl nationella som globala uppdrag. De bedriver sina verksamheter i Sverige och i Auckland på Nya Zeeland med huvudkontor i Sundsvall.

- Osynlig är ett spännande företag som vi ser fram emot att få ha som hyresgäster. Lokalen, med sin karaktäristiska trappa, är väldigt kreativ och passar Osynligs moderna och medvetna stil perfekt. En häftig kombination som blir allt annat än osynlig, säger Sofie Stark, affärsområdeschef, Diös Sundsvall.

- Vi har haft ett mycket bra samarbete med Diös där vi på kort tid hittat en lokal som verkligen känns som vi. Vår verksamhet utvecklar sig hela tiden och det är viktigt för oss att kunna erbjuda en mötesplats som både är inspirerande och effektiv. Nu ser vi fram emot att få flytta in, säger Jesper Johansson, grundare, Osynlig.

Läs mer om Osynlig här: https://osynlig.se/

Sofie Stark, affärsområdeschef, Diös Sundsvall
E-post: sofie.stark@dios.se