HusmanHagberg blir ny hyresgäst till Diös i centrala Skellefteå

Nu är det klart att mäklarfirman HusmanHagberg blir ny hyresgäst till fastighetsägaren Diös på Nygatan i centrala Skellefteå. Diös utvecklar lokalerna till att bli en attraktiv mötesplats och en tillgänglig kontorsmiljö mitt i city. HusmanHagberg tar plats i de nya lokalerna i mitten av augusti.

HusmanHagberg sedan starten 1997 etablerat över 100 kontor i både Sverige och Spanien och räknas idag som en av landets största fastightsmäklarkedjor. I det nya kontoret på gågatan mitt i Skellefteå kommer mäklaren Emelie Edergard hjälpa Skelleftebor som går i köp- eller säljtankar.

– Det känns riktigt bra att erbjuda HusmanHagberg moderna lokaler på ett vasst läge mitt i Skellefteå. Tillsammans har vi skapat en attraktiv och inbjudande miljö där vi är övertygade om att Emelie och hennes kunder kommer att trivas, säger Theresa Gustafsson, uthyrare, Diös.

– Mina kunder kommer till mig för att göra en av sina mest betydelsefulla affärer i livet och då vill jag att de ska besöka mig i en avslappnad och förtroendeingivande miljö, därför lägger jag stor vikt vid både läge och lokal. Att köpa eller sälja är ett stort beslut - då ska vägen till mäklaren vara enkel, säger Emelie Edergard, Reg. mäklare och franchisetagare, HusmanHagberg.

Theresa Gustafsson, uthyrare, Diös
E-post: Theresa.gustafsson@dios.se