Inbjudan till presentation av Diös bokslutskommuniké 2023

Diös publicerar sin bokslutskommuniké för perioden januari-december 2023 fredagen den 16 februari kl. 07:00 (CET). Samma dag klockan 09:00 (CET) är investerare, analytiker, media och andra intressenter välkomna att ta del av en presentation av resultatet via telefonkonferens.

Vd Knut Rost och CFO Rolf Larsson presenterar och kommenterar resultatet. Presentationen hålls på engelska och avslutas med en frågestund.

Datum: 16 februari 2024

Tid: 09:00

För att delta vänligen använd nedan angivna telefonnummer:

Sverige: +46 10 884 80 16

Finland: +358 75 325 2542

Nederländerna: +31 85 888 7233

Norge: +47 815 03 308

UK: +44 20 3059 5753

USA: +1 646 664 1960

Accesskod: 947215

För ta del av presentationen och konferensen online vänligen använd denna länk: https://app.webinar.net/

Delårsrapporten och presentationen kommer finnas tillgängliga på dios.se.

Rolf Larsson, CFO, Diös
E-post: rolf.larsson@dios.se

Johan Dernmar, IR-chef, Diös
E-post: johan.dernmar@dios.se