Mediebyrån Burban Studios först ut i Diös butikskoncept pop up-store i centrala Luleå

Report this content

På en helt ny pop up-store yta i Shopping galleria i Luleå etablerar sig den digitala mediebyrån Burban Studios tillfälligt under hela september. Fastighetsägaren Diös har lanserat butikskonceptet i flera andra städer och nu välkomnas den första hyresgästen till Shopping galleria i centrala Luleå.

Burban Studios arbetar med digital kommunikation, UX design och strategi för webb och e-handel. De har också ett eget varumärke med försäljning av kepsar, t-shirts och posters. Med start idag kommer de att prova kombinera onlineförsäljning med en fysisk butik under en period. Burban Studios kommer att finnas som pop-up i Shopping galleria under hela september.

- Det är jättekul att Burban Studios blir de första i vårt pop up-store koncept. Här finns möjlighet för små och stora företag att visa upp sig och skapa en tight relation till sina kunder. Det är precis det här vi menar med stadsutveckling för Luleå. Vi önskar Burban Studios varmt lycka till och hoppas att många Luleåbor passar på att besöka dem under hela september, säger Åsa Johansson, förvaltare, Diös.

- Vi gillar Diös moderna koncept som ger möjlighet att etablera sig tillfälligt i Shopping mitt i Luleå. Vi ser fram emot att träffa våra kunder i verkligheten och också att sälja våra produkter och tjänster. Det här konceptet känns modernt och helt rätt för oss, säger Jimmy Edlund, vd, Burban Studios

Åsa Johansson, förvaltare, Diös
E-post: