Resebyrån Lind Tour etablerar sig i Diös lokaler i centrala Umeå

Nu är det klart att resebyrån Lind Tour etablerar sig i Diös lokaler på Västra Esplanaden i centrala Umeå. Fastighetsägaren Diös färdigställer just nu lokalerna till att bli en modern resebyrå. Inflytt beräknas till slutet av maj.

Lind Tour etablerade sig på den svenska resemarknaden i mittet på 80-talet och har sedan starten funnits i centrala Umeå. Sedan 2015 ägs och drivs bolaget av Annica Kelly.

- Det är jättekul att vi kan hjälpa Lind Tour att ta nästa steg och med det flytta till nya fina lokaler på bästa läge i centrala Umeå. Vi önskar Annica med personal lycka till, säger Maria Kolterud, uthyrare, Diös Umeå.

- Äntligen har vi hittat de perfekta lokalerna för vår verksamhet i Umeå. Här är vi lättillgängliga för såväl nya som gamla kunder och ser fram emot att fortsätta växa och utvecklas tillsammans med vår nya fastighetsägare Diös, säger Annica Kelly, ägare, Lind Tour.

Maria Kolterud, uthyrare, Diös
E-post: maria.kolterud@dios.se