Edge-bloggen utsedd till en av Sveriges bästa företagsbloggar 2018!

Report this content

Expertvalet granskar årligen Sveriges företagsbloggar och har för andra året i rad utsett Edge-bloggen till en av Sveriges bästa företagsbloggar 20

För tredje året har Expertvalet listat de företagsbloggar som lyckats bäst med att skapa inspirerande bloggar för sin målgrupp och bransch. Årets lista över de 30 bästa företagsbloggarna utgick från kriterierna värdeskapandeuppdaterad och bloggens design,

Edge är otroligt stolta över att även i år utses till ”bästa företagsblogg inom HR-branschen” med den fina motiveringen:

”Edge HR jobbar på olika plan för att hjälpa företag hantera HR på ett bättre sätt. På deras blogg kan man hitta inlägg skrivna av anställda på Edge HR. Inläggen är oftast mycket personliga och rotar sig i händelser i skribentens liv - detta kopplas sedan till tips till hur man kan bättre hantera diverse HR-situationer. Mycket intressant och inspirerande läsning om HR.”

Edge bloggare kommer även under nästa år fortsätta att göra sina tankar inom HR, arbetsrätt och talent management till ord, vilket de hoppas fortsätter inspirera alla deras läsare varje vecka.

Om man vill läsa redan publicerade inlägg hittar man dem i Edge bloggarkiv, inlägg om till exempel den digital transformation, arbetsmiljö, karriärtips, tankar kring hållbarhet – och mycket mer!

Missa inte heller Edge kunskapsbank som är fullmatad med inspiration, mallar och guider som rör HR-området.

I deras kostnadsfria nyhetsbrev HR i fokus samlar Edge de senaste blogginläggen, liksom nyheter, mallar och inspiration från deras kunskapsbank. Genom att prenumerera så får man alltid senaste nytt skickat till sig.  Börja prenumerera så missar man ingenting!

Taggar:

Citat