Byt elavtal via Elskling - Tävla om en iPad

Redan 2013 kunde Elsklings kunder tävla om att vinna en iPad. Nu är den uppskattade tävlingen åter tillbaka. Sedan starten 2013 har hela 70 stycken iPads delats ut till 70 stycken lyckliga vinnare och fler kommer det att bli! Vem vet, är du nästa person att få en iPad hemskickad till dörren?

Vad måste man göra för att vara med i tävlingen?

För att ha chansen att vinna en iPad måste du först göra en jämförelse via Elskling.se och där efter välja detelavtal som passar dig bäst och sedan slutföra köpet. När du gjort det så behöver du bara svara på ett par enkla frågor. Inget mer krävs! Busenkelt med andra ord. Att vara med i tävlingen är självklart helt kostnadsfritt.

Hur gör man en prisjämförelse via Elskling?

Börja med att fylla i ditt postnummer. När det är ifyllt får du svara på 5 stycken frågor. Frågorna är bland annat, vilken typ av bostad du har, bor du i villa eller lägenhet samt vilken årsförbrukning du har. Vet du inte vilken årsförbrukning du har? Oroa dig inte Elskling, hjälper dig räkna ut din uppskattade årsförbrukning åt dig.

När man svarat på dessa frågor kommer man till prisvisningssidan. Där får du se antingen det billigaste elavtalet för just dig eller det bolaget med högst kundnöjdhet beroende på vilken vy du valt att visa. Hittar du ett pris som är billigare än det du har i dagsläget väljer du det och genomför ditt köp. Nu är du med i tävlingen med chans att vinna en iPad.

Vad händer om jag vinner?

Om du vinner tävlingen kommer du att via telefon bli kontaktad av någon från Elskling. I samtalet kommer vi ta reda på rätt uppgifter till dig för att kunna skicka hem din nyvunna iPad.

Se tidigare vinnare här

Tomas Jonson
tomas.jonson@insplanet.com
Om elskling.se - Sveriges ledande tjänst för jämförelse och byte av elavtal elskling.se erbjuder privatpersoner och företag ett kompetent, enkelt och objektivt verktyg som underlättar krångliga jämförelser och bytesförfaranden och därmed stimulerar och ökar antalet som aktivt väljer elhandelsbolag. Sedan starten 2007 har sajten hjälpt över 700 000 svenskar att jämföra och byta elavtal på elskling.se. Företaget grundades 2007 av fem civilingenjörer från KTH som efter några års erfarenhet från näringslivet samlades kring idén om att det behövs en oberoende, heltäckande tjänst av hög kvalitet som ökar transparensen på den svenska elmarknaden.

Taggar: