Inbjudan till presentation av Eneas bokslutskommuniké 2019

Stockholm, Sverige, 9 januari 2020 Enea® (Nasdaq Stockholm: ENEA)

Enea bjuder in press, institutionella investerare och analytiker till en presentation där VD och Koncernchef Jan Häglund och CFO Björn Westberg presenterar Eneas bokslutskommuniké 2019.

Presentationen hålls på engelska.

Datum: Torsdagen den 30 januari 2020, klockan 08:30.

Rapporten publiceras klockan 07:20 samma dag.

Länk till Audiocast med telefonkonferens: https://financialhearings.com/event/11547

Rapporten, presentationen samt länk till webbsändningen kommer att finnas tillgängliga på www.enea.com.

För mer information kontakta:

Jan Häglund, VD och Koncernchef

E-post: jan.haglund@enea.com

Lotta Trulsson, Executive Assistant

E-post: lotta.trulsson@enea.com

Enea är en av världens ledande leverantörer av programvara för telekommunikation och cybersäkerhet. Fokusområden är produkter anpassade för molnbaserade plattformar och 5G inom kärnnät, virtualisering och trafikanalys. Drygt 3 miljarder människor förlitar sig på Eneas teknik i sin vardag. Enea är noterat på Nasdaq Stockholm. För mer information: www.enea.com

Enea®, Enea OSE®, Netbricks®, Polyhedra®, Zealcore®, Enea® Element, Enea® Optima, Enea® LINX, Enea® Accelerator, Enea® dSPEED Platform och COSNOS® är av Enea AB eller dess dotterbolag registrerade varumärken. Enea OSE®ck, Enea OSE® Epsilon, Enea® Optima Log Analyzer, Enea® Black Box Recorder, Polyhedra® Lite, Enea® System Manager, Enea® ElementCenter NMS, Enea® On-device Management och Embedded for Leaders är Enea AB:s oregistrerade varumärken. Alla rättigheter förbehållna. © 2020 Enea AB.