Enorama Pharmas bolagsstämma flyttas till annan lokal

För att minska risken för smittspridning av det nya coronaviruset covid-19 väljer Enorama Pharma AB (publ) att flytta bolagsstämman till en större lokal med bättre förutsättningar för större fysisk spridning av deltagarna.

Styrelsen för Enorama Pharma AB (publ) har beslutat att flytta bolagsstämman till en större lokal med bättre förutsättningar för större fysisk spridning av deltagarna. Ändringen görs i syfte att minska risken för smittspridning av coronaviruset covid-19. Stämman kommer att äga rum samma dag och tid som tidigare kommunicerats, den 20 maj 2020 kl. 18.00, men kommer att äga rum hos Nyströms Gastronomi, Norra Vallgatan 66 Malmö. Rösträttsregistrering börjar kl. 17.30 och avslutas när stämman öppnas.

Aktieägare som är sjuka eller tillhör en riskgrupp bör inte deltaga, utan föreslås istället att rösta via ombud.

För övrig information, vänligen se den fullständiga kallelsen på Bolagets hemsida www.enorama.se

Södergatan 3, 211 34, Malmö

Bolagets Certified Adviser är Erik Penser Bank: +46 8 463 83 00,

Enorama Pharmas mål är att bli en ledande global leverantör av konsumentvänliga nikotinersättningsprodukter. Affärsidén är att utveckla och sälja såväl medicinska tuggummin som icke-medicinska, tobaksfria nikotinprodukter och erbjuda dessa som Private Label, det vill säga att återförsäljaren marknadsför och säljer produkten under sitt eget varumärke. För mer information, besökwww.enorama.se.

Informationen lämnades, genom Mats Rönngards (VD) försorg, för offentliggörande den 28 april 2020 kl. 15:10 CEST.