• Ework Group AB/

eWork bjuder in media, analytiker och investerare till presentation av delårsrapport för tredje kvartalet 2012

I samband med att eWork Scandinavia AB (publ) den 23 oktober offentliggör delårsrapport för tredje kvartalet 2012 bjuder bolaget till en presentation av rapporten och eWorks utveckling, tisdagen den 23 oktober 2012.

Tid:          Tisdagen den 23 oktober klockan 13.00-14.00
                Rapporten publiceras samma dag klockan 08.00

Plats:        eWorks lokaler, Klarabergsgatan 60, 3 trappor

Anmälan:  Telefon, 08-50 60 55 06 eller e-post, magnus.eriksson@ework.se

Vid rapportpresentationen kommer eWorks vd och koncernchef Claes Ruthberg att presentera och kommentera eWorks utveckling under det gångna kvartalet. I anslutning till presentationen finns även möjlighet att ställa frågor till vd Claes Ruthberg och eWorks CFO Magnus Eriksson.

Rapporten distribueras till marknaden den 23 oktober klockan 08.00 samt finns därefter på bolagets hemsida.

Välkommen!

Magnus Eriksson, CFO, eWork Scandinavia AB
Tel: 08-50 60 55 06, mobiltelefon: 073-382 84 80, E-post: magnus.eriksson@ework.se

eWork Scandinavia AB är en komplett konsultleverantör med nära 3 000 konsulter på uppdrag inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Med bas i Sverige, Finland, Danmark och Norge levererar eWork konsulter globalt. eWorks affärsmodell bygger på ett nätverk med över 50 000 konsulter och ramavtal med fler än 125 kunder bland Nordens ledande företag i de flesta branscher. Bolagets aktier är noterade på Nasdaq OMX Stockholm.