eWork bjuder in till presentation av bokslutskommuniké för 2012, torsdagen den 14 februari kl. 14.00

eWork Scandinavia AB (publ) bjuder härmed in media, investerare och analytiker till en presentation av bolagets bokslutskommuniké för 2012, dagen då kommunikén offentliggörs.

Tid:      Torsdagen den 14 februari klockan 14.00-15.00

Plats:   eWorks lokaler, Klarabergsgatan 60, 3 trappor

• Torsdagen den 14 februari klockan 14.00-15.00
  • eWorks lokaler, Klarabergsgatan 60, 3 trappor
  • Anmälan på telefon 08-50 60 55 06 eller e-post, magnus.eriksson@ework.se

Bokslutskommunikén publiceras och distribueras till marknaden klockan 08.00 samma dag och finns därefter på bolagets hemsida.
Vid presentationen kommer eWorks vd och koncernchef Claes Ruthberg att presentera och kommentera bokslutskommunikén och eWorks utveckling under den gångna perioden. I anslutning till presentationen finns även möjlighet att ställa frågor till vd Claes Ruthberg och eWorks CFO Magnus Eriksson.

Välkommen!

För mer information, kontakta:
Magnus Eriksson, CFO, 46 8 50 60 55 00, 46 733 82 84 80

eWork Scandinavia AB är en komplett konsultleverantör med nära 3 000 konsulter på uppdrag inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Med bas i Sverige, Finland, Danmark och Norge levererar eWork konsulter globalt. eWorks affärsmodell bygger på ett nätverk med över 60 000 konsulter och ramavtal med fler än 130 kunder bland Nordens ledande företag i de flesta branscher. Bolagets aktier är noterade på Nasdaq OMX Stockholm.