Inbjudan – presentation av Eworks delårsrapport för januari – december 2022

Ework Group AB (publ) bjuder härmed in investerare, analytiker och media till en presentation av bolagets delårsrapport för fjärde kvartalet och helår 2022 via webbsändning eller telefon.

Tid:                      Torsdagen den 9 februari klockan 13:00

Sätt att delta:      Om du önskar delta via webcasten gå in på länk nedan när sändningen början. Ingen föranmälan krävs. Via webcasten finns möjlighet att ställa skriftliga frågor.

Om du önskar ställa muntliga frågor via telefonkonferens registrerar du dig via länken nedan. Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor.

Delårsrapporten offentliggörs torsdag den 9 februari omkring klockan 11.00, varefter den finns tillgänglig på www.eworkgroup.com.

Presentationen hålls av Ework Groups VD Karin Schreil och CFO Klas Rewelj. I samband med presentationen finns möjlighet att ställa frågor om rapporten.

Välkommen!

Maj-Britt Arhelm, Chief Marketing & Communications Officer, Ework Group AB (publ)
Tel: 08-50 60 55 00, mobiltelefon: +46 (0)708 11 78 87
E-post: maj-britt.arhelm@eworkgroup.com