Inbjudan – presentation av Eworks delårsrapport för januari – september 2022

Ework Group AB (publ) bjuder härmed in investerare, analytiker och media till en presentation av bolagets delårsrapport för tredje kvartalet och första nio månaderna av 2022 online via Teams.

Tid: Torsdagen den 20 oktober klockan 13:00-13:45
Sätt att delta: Digitalt via Teams. Länk till Teamsmötet skickas till deltagarens e-post efter anmälan.
Anmälan: Till e-post maj-britt.arhelm@eworkgroup.com senast onsdagen den 19 oktober.

Delårsrapporten offentliggörs torsdag den 20 oktober omkring klockan 11.00, varefter den finns tillgänglig på www.eworkgroup.com.

Presentationen hålls av Ework Groups VD Karin Schreil och CFO Klas Rewelj. I samband med presentationen finns möjlighet att ställa frågor om rapporten.

Välkommen!

Maj-Britt Arhelm, Chief Marketing & Communications Officer, Ework Group AB (publ)
Tel: 08-50 60 55 00, mobiltelefon: +46 (0)708 11 78 87
E-post: maj-britt.arhelm@eworkgroup.com