Pressmeddelande: Ny försäljningschef på Fastighetsägarna Service

Tom Nordin tillträdde den första augusti som försäljningschef på Fastighetsägarna Service. Han kommer närmast från Datscha där han senast varit med och öppnat Datschas kontor i Helsingfors, Finland. Förutom ansvar för all nyförsäljning av Fastighetsägarna Service tjänsteutbud inom teknisk och ekonomisk förvaltning, fastighetsskötsel med mera har Tom Nordin även ansvar för försäljningen av fastighetsrelaterade produkter, såsom vitvaror och olja.

-          Fastighetsägarna Service gör en ny satsning på en försäljningsavdelning bestående av ytterligare tre personer. Det känns helt rätt då vi har en unik grund att stå på. Vi har sedan lång tid en stor befintlig kundstock och ett stort antal medlemmar som vi i och med detta kommer att kunna serva efter behov och träffa med personliga möten. Med hjälp av våra kompetenta medarbetare ser jag också en stor potential i att kunna ta in nya kunder och medlemmar till organisationen. Jag ser fram emot utmaningen, säger Tom Nordin.

För ytterligare information: kontakta vd Christina Lindström Olsson, telefon 0705-88 95 26 eller Tom Nordin, telefon 0725-00 22 24 .

Fastighetsägarna Service Stockholm AB är ett helägt dotterbolag till branschföreningen Fastighetsägarna Stockholm. Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och erbjuder kunder och medlemmar servicetjänster inom områdena juridik, teknik och ekonomi och säljer även fastighetsrelaterade produkter såsom vitvaror och olja. Fastighetsägarna Service är lokaliserade i Fastighetsägarnas hus på Kungsholmen i Stockholm, har 120 anställda och omsätter cirka a 260 mkr.