Feelgood förstärker ledningen inför offensiva satsningar

Hälsoföretaget Feelgood, noterat på OMX Nordiska Small Cap, satsar offensivt för att ytterligare stärka tillväxten. Bolaget har förstärkt ledningsgruppen med tre personer; Henrik Ramstedt som närmast kommer från det internationella betaltjänstföretaget Paynova, Jens Olofsson, från företagshälsovårdsföretaget Previa samt Louise Sundelius, från Kunskapsskolan.

"Rekryteringarna av Henrik, Jens och Louise är en viktig förstärkning för Feelgood. Jag ser detta som en naturlig fortsättning i Feelgoods utveckling och expansion." säger Per Sunnemark, vd och koncernchef i Feelgood.

Som ett led i Feelgoods offensiva satsningar framåt förstärks affärssidan med Henrik Ramstedt som Marknadschef och Jens Olofsson som Försäljningschef.
Henrik Ramstedt har en gedigen erfarenhet av produktutveckling och marknadsföring. Han kommer närmast från Paynova, noterat på NGM, där han varit marknadsdirektör och dessförinnan var han marknadsdirektör norden på nätrekryteringsföretaget Monster. Jens Olofsson har en mångårig erfarenhet av branschen och av företagshälsovård och kommer närmast från Previa där han varit regionchef och dessförinnan försäljningschef.

Louise Sundelius kommer att tillträda jobbet som Personalchef på Feelgood. Louise har mångårig erfarenhet av personalchefsjobbet och HR området. Hon kommer närmast från Kunskapsskolan där hon varit HR-chef .

Stockholm 2008-08-14
Feelgood Svenska Aktiebolag (publ)

- - - - - - - - -
Feelgood är en rikstäckande samarbetspartner och ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och friskvård. Feelgood erbjuder ett helhetskoncept för företag och organisationer som investerar i åtgärder för att utveckla hälsa och välbefinnande.

Kontaktperson:

Per Sunnemark