Feelgood publicerar årsredovisningen för 2017

Hälsoföretaget Feelgood Svenska AB, noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag, meddelar idag att företaget publicerar den fullständiga årsredovisningen för 2017 på www.feelgood.se. Tryckt version kommer inom kort att finnas för beställning.

Feelgoods årsstämma hålls den 18 maj 2018.

Denna information är sådan information som Feelgood AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 20 april 2018 kl.08:00 CET.

Stockholm 2018-04-20

Kontaktpersoner:

Joachim Morath
VD, Feelgood
E-post: joachim.morath@feelgood.se

Cecilia Höjgård Höök
CFO, Feelgood
E-post: cecilia.HojgardHook@feelgood.se

Om Feelgood
Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning, och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. www.feelgood.se.