Joachim Morath ny CFO på Feelgood

Feelgood Svenska AB, noterat på Nasdaq OMX Nordiska Small Cap, har utsett Joachim Morath till ny CFO (Chief Financial Officer).

Joachim kommer närmast från B&B TOOLS Sverige AB där han varit CFO och dessförinnan var han CFO på GEAB the Phone House AB.

Joachim har lång erfarenhet av ekonomistyrning, Corporate Finance och organisationsfrågor i medelstora och stora företag såväl i Sverige som internationellt.

Joachim tillträder sin nya tjänst den 1 oktober 2010.

Stockholm 2010-10-01

Per Sunnemark
E-post: per.sunnemark@feelgood.se

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa för företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 650 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 orter över hela landet, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.

Ytterligare information om Feelgood återfinns på www.feelgood.se.