Stockholm Stad förlänger avtalet med Feelgood

Feelgood har varit Stockholm Stads samarbetspartner och leverantör av företagshälsovård sedan starten av 2017. Nu väljer Stockholm Stad att förlänga samarbetet till sista december 2019.

Förlängningen gäller det befintliga avtal som omfattar ca 29 000 medarbetare inom Stockholms stads verksamheter. Syftet med samarbetet är att skapa en god och långsiktigt hållbar arbetsmiljö, samt att öka och bibehålla hälsan hos Stockholms stads medarbetare. I Feelgoods uppdrag ingår också att stödja staden i arbetet med att minska sjukfrånvaron.

Det befintliga avtalet löper till 2018-12-31 och förlängningen gäller från 2019-01-10 till 2019-12-31.

Stockholm 2018-03-20

För mer information, kontakta:

Joachim Morath
VD, Feelgood
E-post: joachim.morath@feelgood.se

Cecilia Höjgård Höök
CFO, Feelgood
E-post: cecilia.HojgardHook@feelgood.se

Om Feelgood
Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa, träning, och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag. www.feelgood.se.

Taggar: