FRISQ presenterar på Next BIG Thing

FRISQ meddelar att man kommer att delta vid det årliga investerareventet Next BIG Thing som äger rum på Moderna Museet i Stockholm den 9 mars. FRISQ presenterar kl 14:00 och berättar om bolagets utveckling och framtid. Presentationen kommer även att kunna ses via länk.

VD Martin Irding kommer att presentera bolagets senaste utveckling och dess möjligheter framöver. Ytterligare representanter från bolaget finns på plats för att mingla med eventets deltagare.

Next BIG Thing är en börsdag anordnad av Blasieholmen Investment Group och erbjuder investerare, analytiker och media att träffa spännande bolag. Ca 100 åhörare samlas för att lyssna till företag som presenterar sina verksamheter, följt av en frågestund ledd av moderator Johan Widmark.

Hela eventet startar klockan 09:30. Om du vill anmäla dig så använd denna länk https://financialhearings.com/event/10901, där du även hittar en länk till vår presentation som sänds live. Presentationen kommer efter eventet att tillhandahållas på vår hemsida, https://www.frisqholding.se/sv/section/investerare/presentationer/, där du även hittar en operationell uppdatering där vi tydliggör våra marknadsförutsättningar och vår kommersialiseringsstrategi.

Martin Irding, VD FRISQ, martin.irding@frisq.se

Våra pressmeddelanden finns tillgängliga på www.frisqholding.se

FRISQ utvecklar digitala verktyg för en personcentrerad vård. Våra tjänster är ett stöd i vardagen för vårdpersonal och ger patienter nya möjligheter att bli mer engagerade i sin egen vård. Läs mer på www.frisq.se

Bolaget är sedan 2016 listat på Nasdaq First North i Stockholm under kortnamnet ”FRISQ”. Certified Adviser är Remium Holding Nordic AB (www.remium.com, tel 08-454 32 00).