GASPOROX medverkar idag, den 8 september, på Aktiedagen Digital i Stockholm

Idag, den 8 september 2020, medverkar Gasporox på Aktiespararnas Aktiedagen Digital i Stockholm. VD Märta Lewander Xu presenterar Gasporox klockan 10.50-11.20.

Presentationerna streamas live på https://www.aktiespararna.se/tv/live och kommer även i efterhand att vara tillgängliga på Gasporox hemsida, www.gasporox.se/investors-se.

Deltar du live har du möjlighet att ställa dina frågor till Märta Lewander Xu i samband med frågestunden direkt efter presentationen. Du kan skicka in frågor i förväg eller under Gasporox presentation. Skicka din fråga till event@aktiespararna.se eller via sms 0705 76 86 89.

Gasporox AB
+46-46 540 50 40
info@gasporox.se
Gasporox erbjuder kvalitetssystem till förpackningar med skyddande atmosfär. Bolaget förser livs-, läkemedels-, och dryckesindustrin med lasersensorer för kvalitetskontroll samt läcktestning av den gas som varan förpackas i och som förlänger dess hållbarhet. Till skillnad mot befintliga metoder, kan Gasporox unika teknologi tillgodose förpackningsindustrins behov av automatiserad, fullständig och kostnadseffektiv kvalitetskontroll. Antalet förpackningar med skyddande atmosfär uppskattas till 500 miljarder årligen inom livsmedelsindustrin. Mer information om verksamheten finns på www.gasporox.se . Bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB, +46(0)8-528 00 399, info@fnca.se.