• GS Facket/

Dom från Arbetsdomstolen 6 juli 2011 gällande GS tvist mot företaget Sweprod Graphics på Gotland GS medlemmars rätt till återanställning är inte preskriberat

Det här innebär att våra medlemmar tvist om rätt till återanställning kommer att prövas rättsligt i november och det känns bra att frågan får ett avgörande, det har varit en oviss och lång väntan för våra medlemmar, säger GS avtalssekreterare Tommy Andersson. För mer information kontakta: Anette Vahlne, kommunikationschef 010-470 83 58 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/gs-facke/dom-fran-arbetsdomstolen-6-juli-2011-gallande-gs-tvist-mot-foretaget-sweprod-graphics-pa-gotland-gs-medlemmars-ratt-till-ateranstallning-ar-inte-preskriberat160104 Följande filer finns att ladda ned: http://feed.ne.cision.com/client/waymaker1/f.aspx?id=1955910&fn=wkr0006.pdf 110706 AD