Guideline Geo AB signerar ny återförsäljare i Tyskland

Guideline Geo AB har skrivit på ett nytt distributörsavtal med Messprofiservice i Tyskland.

Det globala återförsäljarnätverket är en viktig del av tillväxtstrategin och Tyskland är en potentiell tillväxtmarknad. "Genom det nya partnerskapet kommer Guideline Geo kunna erbjuda våra produkter, som säljs under varumärket MALÅ, till kunder över hela Tyskland", säger Malin Siberg, Vd, Guideline Geo AB.

Malin Siberg, VD Guideline Geo AB (publ), tel. +46 73 044 60 11
Anders Andreasson, Region head EMEA, Guideline Geo AB (publ), tel. +46 76 599 55 55

Guideline Geo AB (publ) är världsledande inom området geofysik. Guideline Geo utvecklar och marknadsför lösningar inom fyra starkt växande globala segment: Kartläggning av vattenförekomster, övervakning och kartläggning av miljöföroreningar, undersökning inför uppförande av byggnation och underhåll av infrastruktur samt undersökning och kartläggning vid gruvdrift och mineralutvinning. I koncernen ingår två världsledande globala varumärken MALÅ och ABEM med hög, teknisk kompetens, innovativa lösningar. Guideline Geos aktie är noterad på Nasdaq First North Growth Market med Redeye AB som Certified Adviser.