Guideline Geos årsredovisning för 2018 publicerad

(NGM: GGEO) Guideline Geo AB (publ), noterat på NGM-Equity, meddelar att bolagets årsredovisning 2018 är tillgänglig från och med idag.

Årsredovisningen för 2018 finns tillgänglig på bolagets webbplats www.guidelinegeo.com och som bifogad pdf-fil till detta meddelande.

Denna information är sådan information som Guideline Geo AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 12 april 2019 kl. 14:00 CET.

Mikael Nolborg, VD Guideline Geo AB (publ), tel. +46 708 36 99 00
Mats Lundin, CFO Guideline Geo AB (publ), tel. +46 766 77 03 14
E-post: info@guidelinegeo.com

Guideline Geo AB  (publ) är världsledande inom området geofysik. Guideline Geo utvecklar och marknadsför lösningar inom fyra starkt tillväxande globala segment: Kartläggning av vattenförekomster, övervakning och kartläggning av miljöföroreningar, undersökning inför uppförande av byggnation och underhåll av infrastruktur samt undersökning och kartläggning vid gruvdrift och mineralutvinning.  I koncernen ingår MALÅ och ABEM med hög teknisk kompetens, innovativa lösningar och världsledande globala varumärken. Guideline Geos aktie är noterad på NGM Equity.

Taggar: