VALBEREDNING HAR UTSETTS I GUIDELINE

(NGM : GODT)

Guideline Technology AB (publ), noterat på NGM Equity, meddelar att en valberedning har utsetts inför årsstämma i juni 2010 bestående av följande personer: Torsten Börjemalm (styrelsens och valberedningens ordförande), Jan Hjorth, Klas Carlin, och Claes Julin. Samtliga personer utom Torsten Börjemalm representerar större ägare.

Valberedningen kan kontaktas genom dess ordförande Torsten Börjemalm.

Aktieägare som vill lämna förslag till valberedningen inför årsstämman 2010 kan skicka e-post till valberedningen genom dess ordförande Torsten Börjemalm, torsten.borjemalm@telia.com , alternativt skicka brev till valberedningen på nedanstående adress. Valberedningen önskar erhålla eventuella förslag senast den 31 mars 2010.

Adress:

Valberedningen för Guideline Technology AB (publ)

c/o Guideline Technology AB (publ)

Frösundaviks Allé 15, 169 70 Solna

Peter Hjorth, VD, Guideline, tel. 0733 25 75 03 alt. peter.hjorth@guidelinetechnology.com

Se även www.guidelinetechnology.com och www.malags.se.

Guideline Technology AB (publ) är verksamt inom geoteknologi med två affärsområden. Affärsområdet Guideline utvecklar och marknadsför teknologi inom mikroseismik för identifikation av objekt och strukturer under mark. Affärsområdet MALÅ Geoscience utvecklar och säljer produkter och lösningar inom området markradar. Bolagets aktie är noterad på NGM Equity.