Gunnebo bjuder in till IR- och pressfrukost

Välkommen till ett frukostmöte på Hotel Sergel Plaza i Stockholm den 25 november där Gunnebos VD och koncernchef Per Borgvall kommer att berätta om följande;

Välkommen till ett frukostmöte på Hotel Sergel Plaza i Stockholm den 25 november där Gunnebos VD och koncernchef Per Borgvall kommer att berätta om:

• Vad har hänt i Koncernen så här långt under 2011
  • Gunnebos tillväxt utanför Europa
  • Vad som står på agendan 2012

Agenda:

• 08.00   Frukostbuffé
  • 08.30   Föredrag av Gunnebos VD och Koncernchef Per Borgvall
  • 09.30   Q&A

Förutom VD och Koncernchef Per Borgvall kommer Ekonomi- och finansdirektör Fredrik Östman samt Informationschef Karin Wallström att närvara.

Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 010-209 5026, mobil: 0708-28 33 39, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com

Säkerhetskoncernen Gunnebo tillhandahåller effektiva och innovativa säkerhetslösningar till kunder i hela världen. Koncernen har 5 300 anställda i 30 länder i Europa, Asien, Afrika, Australien och Nordamerika och omsätter drygt 5 300 Mkr. Vårt globala erbjudande är fokuserat på Bank Security & Cash Handling, Secure Storage, Entrance Control och Global Services.