• Gunnebo/

Gunnebo delårsrapport för januari – mars 2008 publiceras fredagen den 25 april kl 07.30 och presenteras i Stockholm samma dag kl 08.30 på Operaterrassen.

Med anledning av Gunnebos delårsrapport för januari – mars 2008 bjuder vi härmed in till en presentation med frågestund på Operaterrassen,Karl den XII torg 4, Stockholm, fredagen den 25 april kl 08.30.

Presentationen och frågestunden kan avlyssnas genom att ringa +46 (0)8 50 52 02 70 – ingen föranmälan eller kod behövs. Presentationen kommer att sändas direkt fredagen den 25 april kl 08.30 och finnas tillgänglig på www.gunnebo.com eller www.financialhearings.com. Anmälan till presentationen på Operaterrassen görs antingen på info@gunnebo.com eller hearings@financialhearings.com.

Från Gunnebo deltar Göran Gezelius, VD och koncernchef, Hans af Sillén, ekonomi-, finans- och IT-direktör, Janerik Dimming, informationsdirektör och Karin Martinsson, Informationschef.

Janerik Dimming, Informationsdirektör Gunnebo AB, tel. 031 83 68 03,
mobil: 0705 83 68 03, eller e-post: janerik.dimming@gunnebo.com