Gunnebo distribuerar den svenska årsredovisningen för verksamhetsåret 2009

Säkerhetskoncernen Gunnebo distribuerar denna vecka sin svenska årsredovisning för verksamhetsåret 2009. Årsredovisningen distribueras per post till de aktieägare som uppgivit att de vill ha årsredovisningen hemskickad samt till övriga intressenter som meddelat att de vill ha ett tryckt exemplar distribuerat.

Årsredovisningen finns redan nu tillgänglig i elektronisk form på Gunnebos hemsida, www.gunnebo.com. Den engelska versionen beräknas bli tillgänglig och distribuerad inom fyra veckor. GUNNEBO AB (publ) Group Communications För mer information, vänligen kontakta: Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 031-83 68 06, mobil: 0708-28 33 39, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com www.gunnebo.com Informationen är sådan som Gunnebo ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 30 mars 2010 kl. 08.00.

Taggar: