Gunnebo publicerar bokslutskommunikén 2013 den 31 januari

Säkerhetskoncernen Gunnebo ska publicera bokslutskommunikén för 2013 och delårsrapporten för det fjärde kvartalet 2013 fredagen den 31 januari 2014.

Pressmeddelandet, som inkluderar länk till hela rapporten, kommer att finnas tillgänglig på Gunnebos investor relations webbplats, www.gunnebogroup.com, strax efter publiceringen.

Telefonkonferens, fredag den 31 januari klockan 11.00
Programmet för telefonkonferensen är:

10:55  Ring in till konferensen
11:00  Sammanfattning av rapporten av Gunnebos VD och koncernchef Per Borgvall samt ekonomi- och finansdirektör Christian Johansson
11:25  Frågor och svar
11:45  Telefonkonferensen avslutas

För att delta i Gunnebos telefonkonferens, vänligen registrera dig på nedanstående länk. Vid registreringen erhåller du telefonnummer och lösenord. https://eventreg1.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=922949&Conf=189235

Kopior av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt 30 minuter innan konferensen på www.gunnebogroup.com. Från Gunnebo AB deltar VD och koncernchef Per Borgvall, ekonomi- och finansdirektör Christian Johansson. Telefonkonferensen kan avlyssnas på Gunnebos hemsida från och med sen eftermiddag fredag den 31 januari.

Elisabeth Moberg, Executive Assistant Gunnebo AB, tel. 010-2095 004 eller e-post elisabeth.moberg@gunnebo.com

Säkerhetskoncernen Gunnebo tillhandahåller effektiva och innovativa säkerhetslösningar till kunder i hela världen. Koncernen har 5 700 anställda i 33 länder i Europa, Asien, Afrika, Australien och Amerika och omsätter 5 300 Mkr. Vårt globala erbjudande är fokuserat på Bank Security & Cash Handling, Secure Storage, Global Services och Entrance Control.