Gunnebo publicerar delårsrapporten för januari-juni 2009 fredagen den 17 juli

Säkerhetskoncernen Gunnebo publicerar delårsrapporten för januari-juni 2009 fredagen den 17 juli 2009 runt 12-tiden.

Pressmeddelandet, som inkluderar rapporten, kommer att finnas tillgängligt på Gunnebos hemsida strax efter publiceringen. Välkommen till telefonkonferens den 17 juli klockan 13.00 För att delta i Gunnebos telefonkonferens, vänligen registrera dig på nedanstående länk. Vid registreringen erhåller du telefonnummer och lösenord till telefonkonferensen: https://eventreg1.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=720511&Conf=166898 Programmet för telefonkonferensen: 12:55 Ring in till konferensen 13.00 Sammanfattning av kvartalsrapporten av Gunnebos VD och koncernchef Per Borgvall samt ekonomi- och finansdirektör Hans af Sillén 13.30 Frågor och svar 13.50 Telefonkonferensen avslutas Kopior av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt cirka en timme innan konferensen börjar på www.gunnebo.com. Från Gunnebo AB deltar VD och koncernchef Per Borgvall, ekonomi- och finansdirektör Hans af Sillén samt informationschef Karin Wallström i konferensen. Telefonkonferensen kan avlyssnas till och med den 17 augusti 2009 på telefon 08-5052 03 33, lösenord: 837880. GUNNEBO AB (publ) Group Communications För mer information, vänligen kontakta: Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 031-83 68 06, mobil: 0708-28 33 39, eller e-post karin.wallstrom@gunnebo.com www.gunnebo.com